Πολιτική Επιστροφών

Η mygemtree.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Εάν ο πελάτης επιθυμεί αλλαγή προϊόντος έχει το δικαίωμα να το κάνει μέσα σε διάστημα 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία εκτιμώμενης παραλαβής του.
Θα πρέπει να σας ενημερώσουμε, πως δε γίνονται αποδεκτές επιστροφές προσωποποιημένων προϊόντων (π.χ. προϊόντα που έχουν χαραγμένο Όνομα ή συγκεκριμένες ημερομηνίες κ.τ.λ.) ή custom made products και αυτό γιατί αυτά τα προϊόντα σχεδιάζονται και κατασκευάζονται ειδικά για εσάς, με βάση τις δικές σας επιθυμίες και επιλογές.

Πολύ σημαντικό για την αγορά των προϊόντων σας είναι να γνωρίζεται πως ένα μεγάλο ποσοστό των προϊόντων μας είναι χειροποίητο και μοναδικό, σε αυτή την περίπτωση δε γίνεται αλλαγή του προϊόντος με κάποιο ίδιο αλλά μπορείτε να αντικαταστήσετε οποιοδήποτε προϊόν της παραγγελίας με άλλο προϊόν, είτε να πιστώσετε στον λογαριασμό σας το υπόλοιπο για μελλοντική αγορά.

Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Πολιτική Επιστροφής & Επιστροφής Προϊόντος

Τα προϊόντα μας συσκευάζονται πολύ προσεκτικά ώστε να φτάνουν σε άρτια κατάσταση, χωρίς φθορές στον πελάτη. Στην περίπτωση όμως που κάποιο προϊόν μας παρουσιάζει ελαττώματα ή παρουσιαστούν φθορές κατά τη μεταφορά, ο Πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει το αργότερο εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του:

  • Αντικατάσταση του προϊόντος
  • Ακύρωση της πώλησης και επιστροφή χρημάτων

Σε περίπτωση που αντιληφθείτε φθορά της συσκευασίας κατά την παράδοση από τον ταχυμεταφορέα μπορείτε να αιτηθείτε αμέσως επιστροφή χωρίς να παραλάβετε την παραγγελία σας.

Σε περίπτωση αίτησης επιστροφής χρημάτων λόγω ελαττωματικού / φθαρμένου προϊόντος, επιστρέφεται ακέραιο το ποσό της αγοράς συμπεριλαμβανομένων των μεταφορικών εξόδων, το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του ελαττωματικού προϊόντος από εμάς.

Όλες οι επιστροφές και στις δύο περιπτώσεις πρέπει να αιτηθούν πριν στείλετε τα προϊόντα σας πίσω σε εμάς. Σημειώστε ότι οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον:

  • Έχετε στείλει email στο [email protected] με την αναφορά του αριθμού παραγγελίας σας.
    (Παρακαλούμε όπως φωτογραφίσετε το προϊόν με εμφανή τη φθορά του και να μας αποστείλετε τη φωτογραφία μαζί στο email).
  • Επιστραφούν όλα τα συνοδευτικά του προϊόντος (συσκευασία και απόδειξη αγοράς, καθώς αποτελούν μέρος τους προϊόντος).
  • Δεν έχει γίνει οποιουδήποτε είδους παρέμβαση στο προϊόν. Το προϊόν δεν έχει φορεθεί.
  • Εφόσον η αλλαγή των προϊόντων δεν αφορά ελαττωματικό προϊόν, επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής 6,00 €.

Για οποιαδήποτε άλλη περίπτωση υπαναχώρησης από την αγορά σας:

Σύμφωνα με το άρθρο 3ε του Ν. 2251/1994 περί Προστασίας των Καταναλωτών, ο καταναλωτής μπορεί να υπαναχωρήσει από την αγορά του εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος. Σε αυτήν την περίπτωση το ποσό που έχει καταβάλει για την αγορά του πρέπει να του επιστραφεί μέσω τραπέζης το αργότερο εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της δήλωσης υπαναχώρησης.

Για να γίνει αυτό θα πρέπει ο πελάτης:

– Να έχει διατηρήσει το προϊόν και τη συσκευασία του ακέραια στην αρχική του κατάσταση.
– Να στείλει e-mail στην εταιρεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected].

Σε περίπτωση υπαναχώρησης από την αγορά, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον Πελάτη.

Ακύρωση αγοράς

Έχετε το δικαίωμα εντός 24ώρου μετά την online παραγγελία σας, να την ακυρώσετε, εφόσον δεν έχει φύγει το/τα προϊόντα από το κατάστημά μας. Η ακύρωση πρέπει να γίνει μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 6946794867, με αναφορά του αριθμού παραγγελίας και του email που χρησιμοποιήσατε κατά τη διάρκεια της αγοράς.

Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει αποσταλεί θα πρέπει να ακολουθήσετε μία από τις προαναφερόμενες διαδικασίες.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να μη δεχτεί να αποστείλει παραγγελία πελάτη με ιστορικό επαναλαμβανόμενων ακυρώσεων και επιστροφών.

Η επιστροφή χρημάτων θα γίνεται πάντα με το ίδιο μέσο όπου έγινε και η πληρωμή, δηλαδή αν έχει πραγματοποιηθεί αγορά μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή θα πρέπει να γίνει στην κάρτα.